Navigace

Obsah


 

 

Stránka

OBEC JÍLOVIŠTĚ: VYHLAŠUJE VEŘEJNOU VÝZVU NA OBSAZENÍ PRACOVNÍHO MÍSTA


PM

PM

PM

přihláška

Souhlas


16. 3. 2015

Nábor dětí (chlapci, děvčata) věkové kategorie 4-7 let, do sokolské základny v Čisovicích.


Vážení rodiče,

připravujeme nábor dětí (chlapci, děvčata) věkové kategorie 4-7 let, do sokolské základny v Čisovicích. Myšlenka je, začít se věnovat všem mladším dětem, bez ohledu specializace na konkrétní sport, ale orientovat se na různé druhy sportu. Zamýšlíme dovybavit naší tělocvičnu pomůckami na košíkovou, florbal, badminton a dalším drobným náčiním, které by umožnilo provozovat tyto sporty. Samozřejmě by se hrály i míčové hry a postupem času by se děti vyselektovaly, ke kterému sportu mají blíže, a zvážilo by se, ke kterým disciplínám nebo určité kategorii sportu bychom se přiklonili. Máme v našem areálu a v budově velmi pěkné zázemí, které je po celkových rekonstrukcích a je poměrně dost málo využívané. Cílem této myšlenky není jen smysluplné využití našeho sportovního areálu, ale především přivést mládež ke sportu, ať už je jakýkoliv. Čím dál více se potýkáme s tím, že se naše děti nevěnují žádným sportům a více méně sedí doma u počítačů. Myslíme si, že i zdravotně jim to moc nepřidá, když se nejdou proběhnout, ať už ven nebo do tělocvičny. Námi navrhovaná činnost je spojena samozřejmě i s náročnou organizací, a tak bychom chtěli i touto cestou požádat rodiče, kteří mají trochu sportovního ducha a měli by zájem se v tomto angažovat, budeme rádi za každého. Zatím máme dva rodiče, kteří přislíbili pomoc, a doufáme, že najdeme ještě další, aby to nebyl pro nikoho trest, ale odreagování od běžných starostí a naopak získání pocitu, že děláme něco smysluplného pro naše děti. Tímto bych chtěl oslovit i rodiče z okolních obcí, aby zvážili, zda by pro ně nebyl problém své děti vozit z počátku jednou týdně na hřiště do Čisovic.

Kdo bude mít zájem nám své děti svěřit, nebo by měl zájem se na této aktivitě spolupodílet, bude vítán! Kdo by měl nějaké otázky a připomínky může volat na tel: 602257469, nebo e-mail: petr@mathauser.com

První cvičení dětí se uskuteční dne 13.3. v 18,00 hod. v areálu fotbalového klubu v Čisovicích (podle počasí v tělocvičně) a bude pokračovat každý pátek v tomto čase.

 

Těšíme se na účast -  za Sokol Čisovice

 předseda Petr Mathauser


10. 3. 2015

HLEDÁ SE PES


ztracený pes


6. 3. 2015

Mníšek pod Brdy: Volné pracovní místo - Referent/ka odboru kanceláře starosty


Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Město Mníšek pod Brdy
zastoupené tajemnicí MÚ Mníšek pod Brdy vyhlašuje dne 9. 2. 2015 výběrové řízení na obsazení jednoho pracovního místa....
referent/ka odboru kanceláře starosty /OKS/
s místem výkonu práce Mníšek pod Brdy, v platové třídě 9, pracovní poměr na dobu neurčitou.

Sjednaný druh práce: redaktorská činnost měsíčníku Zpravodaj městečka pod Skalkou, kronika města, spolupráce na vytváření a organizaci kulturních a společenských akcí města, knihovnictví.

Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů:
a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk,
c) způsobilost k úkonům potřebným pro plnění pracovních povinností,
d) bezúhonnost.

Další požadavky:

Požadované vzdělání a kvalifikace: úplné střední vzdělání s maturitou nebo vysokoškolské

• vzdělání v oboru publicistika /žurnalistika/ tvůrčí psaní
• zkušenost s redaktorskou prací
• orientaci v prostředí tištěných médií a archivnictví
• redigování převzatých článků
• vynikající znalost českého jazyka, výbornou znalost české gramatiky
• úprava redakčních stránek ve spolupráci s grafikem
• psaní článků na zadaná témata a vymýšlení vlastního obsahu
• praxe v oboru
• nápaditost a myšlenková flexibilita
• samostatnost, flexibilita, odpovědnost
• komunikační a organizační schopnosti
• velmi dobrá znalost práce na PC a při používání internetu
• řidičský průkaz sk. B

Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka), datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením) a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Přihlášky s požadovanými doklady je nutno doručit poštou nebo osobně nejpozději do 2. 3. 2015 do 17:00 hodin na adresu:

Městský úřad Mníšek pod Brdy
Dobříšská 56
252 10 Mníšek pod Brdy

obálku označit slovy: „Výběrové řízení – referent/ka OKS“

Předpokládaný vznik pracovního poměru od 1. 4. 2015.
Bližší informace o druhu práce poskytne: Miloš Navrátil, telefon 739 429 712, e-mail: milos.navratil@mnisek.cz

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv.
V Mníšku pod Brdy dne 9. 2. 2015

Věra Landová, v.r.
tajemnice MÚ Mníšek pod Brdy


 

KE STAŽENÍ ZDE


24. 2. 2015

NOVÉ INFORMACE KE ŠKOLNÍ JÍDELNĚ


Vážení rodiče,
rádi bychom Vás seznámili s nejnovějšími informacemi a vývojem situace, týkající se školní jídelny a vyhlášené karantény.
Město Mníšek pod Brdy na řešení situace pracuje společně a ve shodě s vedením školní jídelny a vedením základní školy. Několikrát denně jsme ve spojení s Krajskou hygienickou stanicí (KHS). Naším cílem je bezezbytku splnit pokyny... KHS tak, aby bylo možné co nejdříve obnovit provoz školní jídelny.

Již nyní se vykonávají desinfekční práce v celém prostoru kuchyně a jídelny. V sobotu bude další a kompletní a totální desinfekci provádět specializovaná a certifikovaná firma, která je zárukou, že budou dokonale splněny úkoly uložené KHS. Po této desinfekci bude kuchyň možno používat.

Dalším krokem je zajištění personálu. Všem zaměstnancům kuchyně a jídelny byly odebrány vzorky, výsledky budou známé dnes nebo v pondělí. Víme, že pan kuchař je zcela zdráv a totéž KHS předpokládá i u ostatních. Jakmile budeme mít toto od KHS potvrzeno, je možné v kuchyni začít vařit.

Dá se tedy téměř s jistotou předpokládat, že by bylo možné od středy 25. února 2015 obnovit provoz kuchyně i jídelny. Věříme, že se tak i stane. Pokud ne, máme připravenu i další variantu zajištění stravování dětí, a to formou studené kuchyně.

V Mníšku pod Brdy, pátek 20. února 2015

Ing. Petr Digrin, Ph.D., starosta
Dagmar Charvátová, ředitelka ŠJ
Mgr. Michaela Pažoutová, ředitelka školy


20. 2. 2015

Oznámení o karanténě ve školní jídelně


Jedna z pomocných kuchařek onemocněla virovou hepatitidou typu A a je hospitalizována. Nakazila se mimo pracoviště.

Krajská hygienická stanice ale přesto tyto případy řeší striktně a nařídila kuchyni i jídelně 50 denní karanténu. Garantujeme, že budou dodrženy všechny pokyny a preventivní opatření, stanovené KHS. To mimo jiné také znamená, že v kuchyni není možné vařit a v jídelně vydávat stravu. Minimálně do pátku tedy budou děti bez obědů.

Pokoušíme se ve spolupráci s vedením základní školy najít nějaké jiné náhradní řešení. Sledujte proto dál web školy (www.zsmnisek.cz), školní jídelny (www.sjmnisek.cz) a města (www.mnisek.cz).

Věříme, že se vše dá brzy do pořádku a paní kuchařce přejeme brzké uzdravení.

Město Mníšek pod Brdy, 18.2.2015


18. 2. 2015

POVÍDÁNÍ, HISTORKY A PÍSNIČKY Z MUZIKÁLU DĚTI RÁJE S MARTINEM ZOUNAREM


Děti ráje


16. 2. 2015

JARNÍ PRÁZDNINY V KOVÁRNĚ


Jarní prázdniny


15. 2. 2015

VOLNÉ PRACOVNÍ MÍSTO NA POZICI ASISTENTKA VEDENÍ SPOLEČNOSTI


Firma Aspius s.r.o. hledá na hlavní pracovní poměr

ASISTENTKU VEDENÍ SPOLEČNOSTI

 

Podmínkou je:

- znalost AJ

- práce na PC

- loajalita s firmou

- pracovitost

 

Nástup možný ihned.

V případě zájmu, zasílejte své životopisy na e-mail: klimova@aspius.cz.


12. 2. 2015

Volné pracovní místo: PRODAVAČ/KA


Prodavačka


10. 2. 2015

Stránka